موضوع: <-PostCategory-> سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:,
 
9:5

 

به گزارش پارسینه  اسوشیتد پرس مدعی شد یک مقام امنیتی عربستان خبر داد دو مامور فرودگاه جده که به جرم تجاوز به دو نوجوان ایرانی بازداشت شده بودند به چهار سال حبس و 1000 ضربه شلاق محکوم شدند.

 پیش از دادخواست اشد مجازات برای این دو مامور متجاوز اعلام شده بود.


تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:49 نويسنده : عرفان ا
اصفهان - سمیرم در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب شهرستان سمیرم، در مسیر منتهی به یاسوج و در چند کیلومتری روستای آب ملخ

این آبشار که به آبشار «تخت سلیمان» نیز معروف است، از فراز کوهستان به طرف رودخانه ماربر سرازیر می‌شه و یکی از زیباترین و در عین حال خطرناکترین آبشارهای ایرانه . دره بکر رودخانه ماربر هم در نزدیکی روستای آب ملخه .
و اما افسانه‌ای که سر زبونه در مورده این آبشار، اینه که صدها سال پیش ریزش عظیمی در کوه رخ می ده و عبور آب رو مسدود می‌کنه، و بعد جریان آب تونسته در همون جای قبلی خود راهی تونل مانند به طول تقریبی هشتاد متر باز کنه و به جریان خودش ادامه بده .
اما زیبایی خاص این پدیده به خاطر وجود چشمه یا سرابی با آبدهی فراوانه که از دیواره‌های شمالی بالای سقف تونل خارج شده و به شکل آبشاری آبپاش مانند، هر دو دهانه تونل رو پوشانده .
آبشار ملخ با ترکیبات ویژه ای که داره نقش یک سمپاشی طبیعی رو برای مزارع و زمین‌های کشاورزی بازی می‌کن و می‌تونه تمام ملخ‌های مهاجم رو درجا نابود کنه!

پیشنهاد تغییرات پیشنهاد تغییرات
 


تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:57 نويسنده : عرفان ا

 

چشم‌های این گربه با گربه‌های دیگر فرق دارد و حالت آن مانند موجودات فضایی است که در فیلم‌ها به تصویر کشیده شده است. نام این گربه «ماتیلدا» است و طرفداران فراوانی را نیز پیدا کرده است.
 شریان نیوز:چشم‌های فضایی ماتیلدا باعث شده او به یکی از ستاره‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شود. این گربه دو ساله تاکنون 30 هزار طرفدار پیدا کرده است که طرفدارانش به او لقب «گربه فضایی» را داده‌اند. البته گفته می‌شود که چشم‌های او به دلیل نوعی بیماری است که به این حالت درآمده است.

گربه‌ای که به خاطر چشم‌های فضایی‌اش معروف شد

گربه‌ای که به خاطر چشم‌های فضایی‌اش معروف شد
 
در صفحه اینستاگرامی این گربه نوشته شده است: «آیا کسی را می‌شناسید که چشم‌هایش مثل چشم‌های من باشد؟ من به دنبال هم نوع خود می‌گردم.» صاحب ماتیلدا می‌گوید که این گربه به بیماری نادر دررفتگی عدسی چشم (lens luxation) مبتلا است و همین بیماری باعث شده که چشمان او به این شکل درآیند. صاحب گربه برای او یک وب‌سایت را طراحی کرده که پیرامون بیماری و زندگی او مطلب می‌نویسد. در آنجا آمده که ماتیلدا اخیرا کور شده است.

گربه‌ای که به خاطر چشم‌های فضایی‌اش معروف شد


تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:53 نويسنده : عرفان ا

پایگاه خبری «ارم» یمن روز دوشنبه از برخی فتواهای عجیب گروه تروریستی داعش برای ماه مبارک رمضان خبر داد و نوشت: بر اساس فتوای جدید این گروه تروریستی، هر کس که داعشی نباشد، روزه اش باطل است.

به گزارش ایرنا، این پایگاه خبری نوشت: حرام بودن خارج شدن دختران از منازل و بستن اجباری مغازه ها در دهه آخر ماه رمضان از جمله این فتواهایی است که گروه تروریستی داعش برای مناطق تحت اشغال خود اجرای آن را اجباری اعلام کرده است.

طبق فتواهای جدید این گروه، خروج زنان قبل از افطار ممنوع است و بعد از نماز مغرب هم باید با همراهی یک مرد از نزدیکان خود از خانه خارج شوند. گروه تروریستی داعش اعلام کرده که هرکس نماز نخواند، روزه اش باطل است و هرکس در عراق و شام از این گروه 'بدش' بیاید، روزه اش باطل است و روزه نگیرد، بهتر است چرا که فقط گرسنگی و تشنگی را تحمل کرده است.

سلسله فتواهای این گروه در نهایت به مرگ ختم می شود و احتمالا افرادی که به هر دلیل روزه نگیرند نیز سربریده خواهند شد.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:51 نويسنده : عرفان ا
 

افسران - امنیت اسراییل تامین نخواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:49 نويسنده : عرفان ا

زردآلوبسطام

باید یک بلیط به مقصد بسطام بگیرید تا یکی از زیباترین برج های کشور را در شهر بسطام ببینید .برجی به نام کاشانه که در مرکز شهر بسطام و جنوب شرقی مسجد جامع این شهر قرار دارد و شما را به معماری بناهای قرن هفتم و هشتم هجری می برد.

بسطام شهری تاریخی با آب و هوایی لطیف و معتدل که بیشتر گردشگران، آن را با باغ های زردآلو می شناسند. اما بسطام جاذبه های دیگری دارد که شاید معروف ترین و دیدنی ترین آنها همین برج کاشانه باشد.


تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:48 نويسنده : عرفان ا

 

 

namaz

۱ – دو رکعت نماز با مسواک معادل هفتاد رکعت نماز بدون مسواک است .
۲- دو رکعت نماز با بوی خوش معادل هفتاد رکعت نماز بدون عطر است .
۳- دو رکعت نماز با عمامه معادل چهار رکعت نماز بدون عمامه است.
۴- دو رکعت نماز جمات دو نفره هر رکعت آن صد و پنجاه برابر نماز فُرادا است .
۵- دو رکعت نماز جماعت چهار نفره هر رکعت آن هزار و دویست برابر نماز فُرادا است .
۶- دو رکعت نماز جماعت بیش از ده نفر ثواب هر رکعت آن را فقط خداوند می داند .
۷- دو رکعت نماز عالِم معادل هفتاد سال عبادت عابد است .
۸- دو رکعت نماز پشت سر یک عالِم برابر هزار رکعت است .
۹- دو رکعت نماز مسلمان متأهل معادل هفتاد رکعت مجرد است .
۱۰- دو رکعت نماز در ماه رمضان معادل هفتصد هزار رکعت در غیر رمضان است .
۱۱- دو رکعت نماز در حرم امیر المومنین علی (ع) معادل دویست هزار رکعت نماز است
.
۱۲- دو رکعت نماز در حرم امام حسین (ع) معادل دویست هزار رکعت نماز است .



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:47 نويسنده : عرفان ا

 

روزنامه رسمی دولت روسیه در مقاله ای با بیان اینکه امید برای دستیابی به توافق جامع هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ تا ضرب الاجل ۹ تیر ماه افزایش یافته است، اعلام کرد: درباره ساز و کار لغو تحریم ها علیه ایران، توافق کلی به دست آمده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه 'راسیسکایا گازتا' ارگان دولت روسیه روز یکشنبه در مقاله خود نوشت: مذاکرات 6 میانجی بین المللی و ایران برای تنظیم متن توافق جامع و حل مسایل مربوط به پرونده هسته ای ادامه دارد و سرگئی ریابکوف مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه به نمایندگی از این کشور در مذاکرات شرکت دارد.

در این گزارش آمده است: بر اساس ارزیابی ریابکوف، مذاکرات در سطح مدیران سیاسی وزارت خارجه ایران و گروه 1+5 بیش از میزان پیش بینی شده، با موفقیت برگزار شد.

این روزنامه روسی نوشت: 'طرف های مذاکره کننده در مورد قطعنامه آینده شورای امنیت سازمان ملل در باره لغو تحریم های ایران به پیشرفت هایی دست یافتند. در این رابطه امید برای کسب توافق جامع تا روز سی ام ماه ژوئن (9 تیر ماه) میان ایران و 1+5 افزایش یافته است.'

روزنامه روسی خاطرنشان کرد: در وهله اول در مورد ساز و کار لغو تحریم های ایران توافق کلی به دست آمده است و این محدودیت ها با توجه به ارزیابی آژانس بین المللی انرژی اتمی برطرف می شود و بدون مجوز شورای امنیت دوباره اعمال نخواهد شد.

این روزنامه روسی در ادامه مقاله خود نوشت: علاوه بر آن، ایران متعهد می شود از توانمندی خود برای غنی سازی اورانیوم بکاهد و طرح های غنی سازی در این کشور تحت کنترل بین المللی در می آید.

در این مقاله با استناد به اظهارات ریابکوف به نزدیک شدن ایران و روسیه به توافقی در مورد شاخص های انتقال مواد هسته ای اضافی ایران به روسیه اشاره و خاطرنشان شد: طرف روسی برای بررسی گزینه های مختلف در مورد انتقال مواد هسته ای ایران آمادگی دارد.

راسیسکایا گازتا در پایان مقاله خود با اشاره به اهمیت کسب توافق جامع نوشت: متن توافق جامع هسته ای باید تا سی ام ژوئن مورد موافقت قرار گیرد و کسب این توافق، مسیر برای لغو تحریم های بین المللی در مورد ایران را در ازای تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران هموار می کند.



تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 ا 21:44 نويسنده : عرفان ا
19903806887388049805.jpg

 



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 ا 7:48 نويسنده : عرفان ا
گزارش «نشنال اینترست» از شطرنج تهران و واشنگتن
ایران خود را برای حرکت نهایی و مات کردن آمریکا آماده می‌کند

یک نشریه آمریکایی نوشت: اعلام مواضع ایران به طور آشکار و عمومی از سوی رهبری این کشور منعکس کننده راهبردهای هوشمندانه به هدف ضربه زدن به اساس سیاست‌های آمریکا است و در واقع ایران خود را آماده مات کردن رقیب می‌کند.

خبرگزاری فارس: ایران خود را برای حرکت نهایی و مات کردن آمریکا آماده می‌کند
    •  
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو ماهنامه آمریکایی «نشنال اینترست» در گزارشی پیرامون «آینده مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه  1+5» نوشت: می‌توان بازی شطرنج‌ گونه ایران  را در مذاکرات هسته‌ای مشاهده کرد، بازی منطقی که گفته می‌شود از ایران نشات گرفته است. ایران با کسب موفقیت در مذاکرات با گروه« 1+5» حال در تلاش برای جلوگیری از بازرسی ماموران آژانس بین‌المللی هسته‌ای از تاسیسات نظامی‌اش است.



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 ا 7:40 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.